• Kategorie
  • Szukaj
  • OBCIĄŻENIA

Efektywny progres w treningu siłowym zakłada konsekwentne zwiększanie obciążenia, liczby powtórzeń bądź serii, kształtując tym samym ostateczną wartość objętości treningowej. W tym celu stosowane są wszelkiego rodzaju hantle, talerze, kamizelki bądź kettle. Poznaj obciążenie do siłowni dostępne w naszym bogatym asortymencie!

Zastosowanie obciążeń

Fundamentalnym zastosowaniem obciążenia jest ekspozycja mięśni na większy ciężar, wywołując tym samym efekt hipertrofii  - powiększania się objętości włókien mięśniowych. Obciążenie wykorzystywane na treningu przekłada się również na zwiększoną satysfakcję z ćwiczeń, dając lepsze efekty w krótszym czasie.

Obciążenie na siłownie tanio dostępne w naszej ofercie pozwala na bicie rekordów, co stanowi szczególną motywację do praktykowania regularnych treningów. Ponad to trening siłowy pomaga w rozładowaniu napięcia po ciężkim dniu, co ma szczególny wpływ na ogólną jakość funkcjonowania.

Jak używać obciążeń?

Obciążenie w postaci bumperów może być z powodzeniem wykorzystywane w takich ćwiczeniach jak martwy ciąg, wyciskanie sztangi leżąc bądź wyciskanie żołnierskie OHP. Pas obciążeniowy bądź obciążenie miękki na ręce i nogi to z kolei doskonałe rozwiązanie w przypadku podciągania bądź ćwiczeń ogólnorozwojowych z wykorzystaniem własnej masy ciała.

Z kamizelki obciążeniowej warto skorzystać uprawiając sporty walki, aerobik, trójbój siłowy bądź kulturystykę.

Obciążenia - rodzaje

Obciążenie siłownia dostępne w naszym asortymencie to m.in.:

  • talerze/bumpery
  • hantle
  • kettle
  • kamizelki treningowe
  • obciążenie miękkie na ręce i nogi
  • pas obciążeniowy